7/3/22

ENQUESTA SATISFACCIÓ 2022

 



Un any més, hem recollit dades sobre la satisfacció de les famílies dels residents atesos a la residència el darrer any. S'ha facilitat l'enquesta a totes les famílies i també s'ha recollit la opinió dels residents. Tot seguir fem un extracte dels seus comentaris.

En tots els casos la mitjana està per sobre del 94% i el 100% de les enquestes indiquen que recomanarien el nostre centre. La puntuació mitjana dels resultats és de 9'6, per la qual cosa superem les enquestes dels anys anteriors.

ENQUESTA DE SATISFACCIÓ RESIDENTS

Atenció del personal (professionalitat, amabilitat, tracte…)

Els i les residents de la residència expressen sentir-se còmodes, contentes i a gust amb les treballadores, amb el seu tracte cap a ells i elles i la seva professionalitat. Es senten atesos i expressen que sempre que demanen quelcom se’ls ho dona / ofereix tant immediatament com es pot.
No expressen cap queixa.
Nota mitjana: 9
 
Menjar (presentació, menús…)

Totes les i els residents expressen sentir-se còmodes i tranquils durant les higienes conforme se’ls té cura i se’ls realitza de forma adequada. Durant l’hivern es mostren agraïts d’utilitzar un calefactor i no passa fred, i ho remarquen com un aspecte imprescindible.
No expressen cap queixa.
Nota mitjana: 9

Neteja i ordre

Totes les i els residents expressen que hi ha una neteja adequada tant en la residència com en les seves habitacions, que sempre la troben neta. També pel que fa a l’ordre de la residència en general com de les seves habitacions, es mostren contents i agraïts per la cura que es té.
No expressen cap queixa.
Nota mitjana: 9’5

Decoració

Totes les i els residents entenen que no pot ser la decoració que a ells els agradaria o la que tindrien a casa seva, tant en les zones comunes com en les habitacions, però expressen que els agrada la que hi ha i que la troben adequada.

Es mostren agraïts perquè en les zones comunes es col·loca el material que anem creant conjuntament en la residència i d’altres amb el que es senten conforme, a més d’haver material que els permet orientar-se en espai i temps. També es mostren agraïts perquè en les habitacions s’intenta col·locar tot aquell material que porten de casa, que els porten els familiars i/o que ells volen, i això els fa sentir més a gust i com a casa.
Nota mitjana: 9
 
Habitacions

La majoria de les i els residents expressen sentir-se a gust amb la seva habitació i company/a d’habitació. Es mostren agraïts perquè se’ls intenta resoldre qualsevol problema i incomoditat que tinguin i fer-los sentir-se el més a gust possible.

Alguna resident expressa que puntualment sorgeix algun conflicte de tant en tant amb la seva companya, però que sempre es busca la millor solució perquè no torni a ocórrer i les dues estiguin còmodes.

No expressen cap altra queixa .
Nota mitjana: 9’5

Animació i activitats

La majoria de residents expressen estar contents amb la varietat i personalització d’activitats que es realitzen en la residència; entenen que no sempre es pot fer el que més els agrada i que hi ha d’haver varietat per agradar a tothom.

Algun resident expressa que li agradaria estar més actiu i ocupat i realitzar més activitats, ja siguin grupals com individuals.
Nota mitjana: 9

Equip sanitari (atenció mèdica, infermeria i fisioterapeuta)

Totes les i els residents es mostren molt agraïts amb l’atenció mèdica rebuda i amb la feina realitzada tant per infermeria com fisioteràpia; expressen sentir-se atesos immediatament sempre que els passa quelcom i això els aporta certa tranquil·litat i sentir-se en bones mans. També expressen que l’exercici realitzat amb la fisioterapeuta els motiva i els anima, alhora que els ajuda a millorar en l’aspecte físic, i inclús els agradaria poder fer-ne més.

No expressen cap queixa.
Nota mitjana: 9’5

Comunicació amb les famílies

Totes les residents i els residents es mostren contents i expressen sentir-se ben acompanyats i comunicats pels seus familiars, ja sigui a través de trucades com de visites presencials a l’interior o a l’exterior.
No expressen cap queixa.

Nota mitjana: 9’5
Altres suggeriments i opinions

No expressen cap altra opinió més enllà de les descrites.

Continuem treballant per millorar i donem les gràcies a totes les famílies que ens han valorat. Les vostres opinions són molt importants per millorar l’atenció als nostres residents.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gracias por tus comentarios, en breve será publicado.