PREMI ACRA 2013



“Hort urbà: un projecte intergeneracional” és una eina de dinamització sociocultural i vinculació entre els agents de la Residència Mossèn Anton , la Associació Juvenil Barnabites i la comunitat. Ofereix als usuaris un espai físic i participatiu on, mitjançant la creació i el manteniment d’un hort urbà, es potenciín les seves capacitats físiques, cognitives i d’autoestima a la vegada que promoure les relacions socials entre els destinataris. De programació anual, el projecte esdevé el fil conductor de les diferents activitats educatives, culturals i lúdiques de la institució dirigides a contribuir a la preservació del grau d’autonomia aixì com la independència dels residents així com l'assoliment d'un benestar òptim.

Pueden acceder al documento del proyecto en el siguiente enlace:
http://www.acra.es/docs/Premi-ACRA-Hort-urba-projecte-intergeneracional.pdf

RESIDÈNCIA MOSSÈN ANTON PREMIADA PER  ACRA PER EL PROJECTE HORT INTERGENERACIONAL PRESENTAT

Silvia Peña, Pilar Vazquez i Alicia Tarragón, autores del projecte
amb el professor Eduard Punset, galardonat amb el premi a la millor aportació
profesional a la atenció de la dependència i la promoció de la autonomia personal.



Los Premios ACRA se convocan con el objetivo de reconocer la profesionalidad del sector asistencial y su aportación al bienestar y a la calidad de vida de las personas, fomentando la mejora en la atención, la innovación en los servicios y la participación de los profesionales.
Con este certamen la Asociación ACRA quiere promover la evolución positiva del sector, defendiendo y divulgando un modelo profesionalizado de asistencia a las personas a partir de premiar proyectos que fomenten la promoción del bienestar de las personas, de su calidad asistencial y calidad de vida.
Los proyectos presentados deben aportar respuestas a las necesidades emergentes del sector: nuevos servicios y sistemas de atención a las personas o mejoras en la integración en el entorno.
Las aportaciones innovadoras se deben deben haber aplicado por las entidades y servicios que los presentan, tienen que estar incorporados a su dinámica de funcionamiento habitual y deben demostrar el impacto conseguido.


                                     LES NOSTRES XARXES SOCIALS

https://residenciamossenanton.blogspot.com.es
 Instagram residenciamossenanton

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gracias por tus comentarios, en breve será publicado.